Exotic bird

13:39



Makijaż ten wykonałam będąc jeszcze w ciąży i wiecie co jest najlepsze? Teraz dopiero sobie o nim przypomniałam, że przecież go jeszcze nie opublikowałam :D
Intensywny żółty cień w połączeniu z odcieniami brązu i elektryzującą kobaltową kreską! Miałam ochotę w końcu trochę poszaleć i sięgnąć po kolory, które dawno nie gościły na moich powiekach :)





Twarz

- podkład #120 Perfect Tone Lirene
- puder transparentny Silk Edition Touch-Up Bourjois
- bronzer LIVE LOVE- róż #Luminoso Milani
- rozświetlacz Face Illuminator My Secret


Oczy

- żółty cień #Buttercupcake Sugarpill
- czarny cień #S60 Glazel
- brązy #? Glazel
- kobaltowy liner #Lazuli Lime Crime
- kobaltowy cień #Royal Sugar Sugarpill
- Longlasting gel eyeliner Pierre Rene
- biała kredka Jumbo #Milk NYX
mascara #They're real! Benefit

Usta

- konturówka Lipmatic #7 Pierre Rene
- matowa pomadka K Lips #Natural Beauty Lovely



You Might Also Like

3 komentarze

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe