Makijaż karnawałowy

11:40




 Hej Pięknotki! Wpadam dzisiaj z makijażem wieczorowym, który idealnie sprawdzi się na karnawałową imprezę :) Makijaż ten miałam podczas sylwestra- elegancki, z błyskiem, jednak bez przesady :) 






Twarz

- baza No Pores Lirene
- podkład #120 Perfect Tone Lirene
- puder transparentny Silk Edition Touch-Up Bourjois
- bronzer i róż Duo Shiny Touch Lirene
- rozświetlacz Face Illuminator My Secret


Oczy

- Palety cieni PPQ / Storm Sleek
- Cień sypki  #Lava Momma BFTE 
- Cień sypki #Countness Sugarpill
- Paleta cieni #Edward Scissorhands Sugarpill
- Cień sypki #AMC22 Inglot
- Paleta cieni #Alchemy Lime Crime
- Longlasting gel eyeliner Pierre Rene
- Brokatowy eyeliner #24 Karat NYX
mascara #They're real! Benefit

Usta

- płynna pomadka #Neutral Beauty K Lips Lovely

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Coś mi się zdaje, że to Ciebie powinni zatrudnić jako makijażystkę w TVN :D Pewnie widziałaś, jaką ,,furorę" robi ich ostatni sylwestrowy makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiam- w tvp w pytaniu na śniadanie :D płakałam ze śmiechu gdy oglądałam w tv :D aż żałuję, że nie walnęłam takiego mejkapu sobie na sylwka :D

      Usuń
    2. natomiast ten drugi makijaż był całkiem przyzwoity :D

      Usuń
  2. pięknie te kolory przenikają przez siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. The eye make-up is incredibly beautiful in this photo!

    http://the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzo ładny :) Ja też nie poszalałam w tym roku z makijażem na Sylwestra - coś tam po prostu było ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory - idealnie wykonany makijaż <3
    Jak zawsze zachwycasz.
    Czekałam na twój makijażowy wpis na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory!

    Pozdrowienia! ;-)
    Żwawy Leniwiec
    www.zwawyleniwiec.pl

    :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. 非常感謝你的信息可能是我們迎接健康總是有益無害
    Terimakasih banyak atas infonya semoga bermanfaat bagi kami salam sehat selalu

    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe